Vés al contingut
Home » Volem donar-vos les gràcies a les 39 persones inscrites i a totes i tots vosaltres que ens heu donat suport!

• per

👋​ Volem donar-vos les gràcies a les 39 persones inscrites i a totes i tots vosaltres que ens heu donat suport!

🌿​🐑​ El Programa Rústika Fonamental és una formació innovadora que promou la transició a una producció regenerativa. Crèiem que era necessari apostar per una formació en el món agrari i ha quedat demostrada la necessitat!

Estem molt il·lusionades i il·lusionats de comunicar que la rebuda ha superat les nostres expectatives! En tan sols 3 setmanes de comunicar el llançament, ja estem tancant inscripcions i comencem el procés de selecció dels alumnes! 👥​

👉​ Et convidem a subscriure’t al butlletí a la web de GENS per estar al dia de les novetats de l’Acadèmia Rústika i de les activitats de l’Associació GENS: https://associaciogens.org