Vés al contingut

Política de privacitat - Associació GENS

1. Introducció

L’Associació Gens, amb seu a La Mata Nova, 08736 Font-rubí, Barcelona, (“Nosaltres”, “la nostra”, o “nosaltres”) és compromet a protegir la privacitat de les dades personals dels seus membres, col·laboradors, i altres persones amb les quals interactuem. Aquesta política descriu com recopilem, usem i compartim la informació personal en línia i fora de línia.

2. Informació que Recopilem

3. Ús de la Informació

La informació personal recopilada es pot utilitzar per gestionar membres, comunicar-se, proporcionar serveis, i millorar la nostra organització. No compartirem la vostra informació personal amb tercers sense el vostre consentiment, llevat que sigui requerit per llei.

5. Seguretat de la Informació

Ens comprometem a mantenir la seguretat de la informació personal mitjançant mesures físiques, tècniques i administratives adequades per prevenir l’accés no autoritzat.

6. Drets de Privacitat

Els individus tenen drets sobre les seves dades personals, incloent el dret a accedir, rectificar, o suprimir la seva informació. Per exercir aquests drets, si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de les dades de contacte proporcionades a la nostra pàgina web.

7. Canvis en la Política de Privacitat

Aquesta política pot ser actualitzada periòdicament per reflectir canvis en les pràctiques de privacitat. Les versions actualitzades es publicaran a la nostra pàgina web.

Per obtenir més informació o aclariments sobre aquesta política, si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través de les dades de contacte proporcionades a la nostra pàgina web.