Qui som!

Formem part de GENS les sòcies i cos tècnic. Les sòcies participen dels òrgans rectors Assemblea General i Junta Directiva. Els estaments operatius s’encarreguen d’executar el mandat de la Junta Directiva d’acord amb les decisions preses per l’Assemblea General.

Gens, Grup d'Experimentació en Naturisme i Sostenibilitat, és una associació d'esperit rural amb seu al municipi de Font-Rubí

Els tècnics de l’organització desenvolupem diverses especialitats englobades en diferents àmbits funcionals: direcció, finances, relacions institucionals, projectes, comunicació, administració, proveïment, vendes i producció.

Facilitem iniciatives col·lectives a l'Economia Social i Solidària.

EQUIP
Per a persones apassionades, com nosaltres, pel decreixement, l'arqueologia experimental i l'autosuficiència radical

Eduard Ferrer
Pare de dues criatures i enginyer tècnic en aeronàutica.
És membre fundador de l’associació GENS.
Experiència en direcció, gestió econòmica, dinamització rural, emprenedoria, captació de fons, comunicació i pràctiques regeneratives.

Ricard Morató
Graduat en arquitectura per la Universitat Politècnica de Catalunya i amb un postgrau en gestió d’infraestructures d’emergència.
Amb vocació pel disseny, la construcció i els oficis manuals.
Interessat en l’arquitectura sostenible, els seus dissenys consideren l’optimització dels recursos naturals per a minimitzar l’impacte ambiental de la construcció.
Ha participat en diverses formacions de gestió d’equips i empreses.

Lucie Lafleur
Graduada en Biologia per la Universitat de Guadalajara.
Màster d’ecologia i etologia per la Universitat Jean Monnet Saint-*Etienne.
Té experiència i ha participat activament en iniciatives de l’Economia Social i solidària.
S’ocupa del projecte d’Acadèmia Rustika, el hub formatiu de l’entitat

Alba Zumel
Graduada en Biologia Ambiental per la Universitat Autònoma de Barcelona
Màster interuniversitari de Agrobiología per la Universitat Pública de Navarra i la Universitat del País Basc per a la gestió sostenible d’agroecosistemes i boscos en l’actual context de canvi climàtic.

Adoración Juárez
Formació Professional de Grau Superior en Administració i gestió d’empreses.
Formació Professional de Grau Mitjà com a Auxiliar administrativa i secretària.
Amb anys d’experiència en tasques administratives, coneix a la perfecció el funcionament de l’empresa.