Avís legal - Associació GENS

1. Denominació i Domicili Social: L’associació es denomina “Gens – Grup d’Experimentació en Naturisme i Sostenibilitat” i té la seva seu a La Mata Nova, 08736 Font-rubí, Barcelona.

2. Àmbit d’Actuació: L’associació té àmbit d’actuació a nivell municipal, amb seu al municipi de Font-Rubí.

3. Objectius i Activitats: L’objectiu de l’associació és promoure iniciatives rurals sostenibles per abordar els reptes socials, econòmics i ambientals. Desenvolupa diverses activitats com ara explotació agroramadera, formació, custòdia agrària i altres projectes afins.

4. Composició i Funcionament: L’associació està formada per sòcies i cos tècnic. Les decisions s’articulen a través de l’Assemblea General i la Junta Directiva. Els òrgans operatius executen les decisions preses.

5. Contacte:

6. Domicilis Secundaris:

• Oficina: Carrer del Molí 7-9, 08773 Mediona, Barcelona, Tel: (+34) 931 359 745
  • Delegació BCN: Gran Via de les Corts Catalanes, 672, 08010 Barcelona, Tel: (+34) 931 165 585
  • Delegació Vilafranca del Penedès: Escorxador 21, 08720 Vilafranca del Penedès, Barcelona, Tel: (+34) 938 900 459

7. Propietat Intel·lectual: Les creacions de l’associació estan subjectes a la llicència CC BY-NC 4.0, permetent la replicabilitat amb certes restriccions.

8. Responsabilitat: L’associació es fa corresponsable dels esdeveniments relacionats amb les seves activitats i decisions.

9. Rellevància: L’associació es compromet a ser una eina de referència per a la transició ecosocial al nivell autonòmic.

Aquest text té caràcter informatiu i legal, i pot ser modificat amb el temps per ajustar-se als canvis en l’organització. Per a consultes o més informació, poseu-vos en contacte amb l’associació Gens mitjançant les dades de contacte proporcionades.